joi

PROIECTUL Biorevista Liceului Teoretic Lupeni

Este un proiect pe care l-am imaginat din primăvara anului 2007. Am lucrat de atunci la articole (între timp le-am şi pierdut de două ori :)) iar apoi s-a pus problema publicării pe Internet a conţinutului Biorevistei. Aici au intervenit adevăratele probleme. Am încercat toată vara, n-am reuşit, apoi, în toamna asta, am reuşit să o public pe blogul meu. Conţinutul acestei reviste este accesibil oricui şi oricine poate comenta articolele publicate. Ca moderator al comentariilor îmi rezerv doar dreptul de a şterge comentariile care conţin expresii vulgare, licenţioase sau înjurături (deşi sunt convins că nimeni nu va scrie aşa ceva). Vă rog pe voi, cititorii, să citiţi ceea ce au scris colegii voştri şi să îi sprijiniţi în efortul lor de a redacta conţinutul revistei. Vă doresc lectură plăcută şi nu uitaţi să ne informaţi cu privire la articolele pe care le publicăm aici.
Profu' de Bio (profudebio@yahoo.com)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari pentru proiect. Este deosebit de interesant. Desi nu sunt din domeniu, am gasit articole chiar interesante. Inca o data, felicitari!!!

Anonim spunea...

Felicitari profului de bio si discipolilor lui!Mergeti inainte,cu curaj si seriozitate!Succes!